REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Wielka modernizacja siedziby BGK w Warszawie: 600 mln zł na ratowanie zabytku [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka modernizacja siedziby BGK w Warszawie: 600 mln zł na ratowanie zabytku [FILM+WIZUALIZACJE]
Wielka modernizacja siedziby BGK w Warszawie: 600 mln zł na ratowanie zabytku i stworzenie nowoczesnej przestrzeni. Zabytkowa siedziba Banku Gospodarstwa Krajowego przy Alejach Jerozolimskich 7 w Warszawie przechodzi jedną z najbardziej kompleksowych modernizacji architektonicznych w Polsce. Inwestycja o wartości blisko 600 mln zł łączy ochronę dziedzictwa z adaptacją budynku do potrzeb współczesnej instytucji finansowej. Generalnym wykonawcą inwestycji jest Korporacja budowlana DORACO.
Przy dworcu kolejowym w Legnicy powstanie nowe osiedle mieszkanioweartykuł
Pokaż artykuł
Przy dworcu kolejowym w Legnicy powstanie nowe osiedle mieszkaniowe
Kolejna nowa inwestycja mieszkaniowa w Legnicy. W okolicy dworca kolejowego powstanie nowe osiedle budynków wielorodzinnych. Inwestorem jest spółka ze Świdnicy.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Przekształcenie PKP CARGOTABOR pozwoli na zachowanie ponad 1000 miejsc pracyartykuł
Pokaż artykuł
Przekształcenie PKP CARGOTABOR pozwoli na zachowanie ponad 1000 miejsc pracy
Spółki z Grupy PKP: PKP S.A., PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji, PKP CARGOTABOR sp. z o.o. w restrukturyzacji oraz PKP LHS sp. z o.o. podpisały list intencyjny, deklarując wypracowanie nowej formuły funkcjonowania PKP CARGOTABOR. W wyniku przekształcenia CARGOTABOR spółka ma szansę na włączenie do struktur PKP LHS, dzięki czemu możliwe będzie zachowanie ponad 1000 miejsc pracy.
Krok do nowych możliwości kolei w Aglomeracji Katowickiejartykuł
Pokaż artykuł
Krok do nowych możliwości kolei w Aglomeracji Katowickiej
Studium wykonalności określi nowe możliwości kolei w aglomeracji katowickiej i na linii Katowice – M...
Zakończyły się prace torowe na linii kolejowej łączącej Bytom z Gliwicami [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Zakończyły się prace torowe na linii kolejowej łączącej Bytom z Gliwicami [FILM]
Pociągi jeżdżą po nowych torach od Bytomia do Maciejowa Północnego w Zabrzu. Tory wymieniono także n...
inwestycja
Pokaż inwestycję
Modernizacja Przepompowni Stary Port
Wrocław, Psie Pole
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wałbrzych] Modernizacja stadionu Górnika
Wałbrzych
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Modernizacja mostu Widawskiego
Wrocław
Dolny Śląsk: 150 mln zł na remont linii. Pociągi osobowe dojadą z Wrocławia do Sobótkiartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: 150 mln zł na remont linii. Pociągi osobowe dojadą z Wrocławia do Sobótki
PKP PLK szukają wykonawcy rewitalizacji linii kolejowej nr 285 na odcinku Wrocław – Świdni...
Rusza współpraca collab i Loftmill, dwóch firm działających na rynku elastycznych powierzchni biurowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Rusza współpraca collab i Loftmill, dwóch firm działających na rynku elastycznych powierzchni biurowych w Polsce
Na początku października rusza współpraca dwóch firm działających na rynku elastycznych powierzchni biurowych w Polsce. Obecny w Trójmieście collab i działający w 7 innych miastach w Polsce Loftmill utworzą partnerską sieć, w ramach której najemcy mogą korzystać z oferty jednego i drugiego operatora na preferencyjnych warunkach, niezależnie od lokalizacji.
LCP Properties otworzył jubileuszowy, 50. M Park w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
LCP Properties otworzył jubileuszowy, 50. M Park w Polsce
LCP Properties, będący częścią międzynarodowej grupy M Core, otworzył M Park Pionki, swój 50. park handlowy pod marką M Park w Polsce. Jest to także trzynasty M Park w województwie mazowieckim. M Park Pionki, to niemal 9300 mkw. z łącznie piętnastoma najemcami. W dniu otwarcia obiekt cieszy się 100% komercjalizacją.
REKLAMA